Šodien, lekcijās “Tehnoloģiju mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas”, docētājas Māras Urdziņas-Derumas vadītas un, pēc sekmīgas starppārbaudījumu uzdevumu veikšanas, studentes kārtoja pirmo eksāmenu šajā studiju semestrī.

Vienā no eksāmena daļām, studentes demonstrēja prasmi tehnoloģiju mācību jomu integrēt citās jomās un darbības veidos, izmantojot dažādus materiālus, piemēram, papīru, tekstilmateriālus, plastiskus materiālus) un to apstrādes tehnikas, pielietojot arī dažādus instrumentus, vienlaikus eksperimentējot ar tiem, un, gūstot idejas bērna darbībai.

Ar krāšņiem rudens ziediem, studentes izteica pateicību šī kursa docētājām Mārai Urdziņai-Derumai un Mārītei Kokina-Lilo par sniegtajām vērtīgajām zināšanām, rosināšanu pētniecībai un jaunām kompetencēm. Kā arī, bija sarūpējušas kārumus, lai cienātos, pēc veiksmīgi nokārtota pirmā eksāmena šajā studiju programmā. 

Savukārt 2. kursa studentes, šodien docētājas un pirmsskolas skolotājas Jolantas Kriščunes vadībā, teorētiski un praktiski izzināja pedagoģiskos principus bērna kultūras izpratnes un pašizpausmes mērķtiecīgai sekmēšanai pirmsskolā, analizēja kultūrvides pedagoģisko potenciālu, kā arī, izstrādāja un kopīgi apsprieda idejas integrēta, sistēmiska un pēctecīga mācību procesa plānošanai, vadīšanai un izvērtēšanai.

Lekciju dienai beidzoties, mūs sveica silta rudens vakara saule un pārdesmit runīgu mājas strazdu balsis.

Dalīties